loading...
وبسایت ادبی پارسیسا
آخرین ارسال های انجمن
sarv25 بازدید : 103 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (3)

 

گفته بودم بی تومیمیرم نرو

من اسیردست تقدیرم نرو

عاقبت دیدم خرامان میرود

بی خبرازحال جانان میرود

هرچه کردم عشقِ خودپنهان کنم

اشک غم خالی ازاین چشمان کنم

همچنان خندید وُتنهایم گذاشت

غصه دارروزوشبهایم گذاشت

گفتمش تنها مرو وامانده ام

من چراازقلب توجا مانده ام

تابه کی نالم ازاين افسرده گی

کارمن دیگرشده دل مرده گی

من كه میدانم گرفتارش شدم

چون اسیرکوچه بازارش شدم

دل شکستم دست اودر زندگی

عاشقی دلخسته با درماندگی

کاش که بازآید ودرمانم کند

یا که آتش برتن وُجانم کند

گفته بودم بی تومیمیرم نرو

من طبیب عشق میگیرم نرو

s@rv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا رویگر آزاد در تاریخ 1392/01/02 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بزرگوار


بسیار زیبا و دلنشین
سر بلند و پایدار باشید
بهارتان سرشار از خوشی

این نظر توسط ایوب نعمت زاده در تاریخ 1392/01/02 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

شود تا ظلمتم از بازي چشمت چراغاني
مرا درياب ، اي خورشيد در چشم تو زنداني !

خوش آن روزي كه بينم باغ خشك آرزويم را
به جادوي بهار خنده هايت مي شكوفاني

بهار از رشك گل هاي شكرخند تو خواهد مرد
كه تنها بر لب نوش تو مي زيبد ، گل افشاني

شراب چشم هاي تو مرا خواهد گرفت از من
اگر پيمانه اي از آن به چشمانم بنوشاني

يقين دارم كه در وصف شكرخندت فرو ماند
سخن ها برلب «سعدي» قلم ها در كف «ماني»

نظر بازي نزيبد از تو با هر كس كه مي بيني
اميد من ! چرا چقدر نگاهت را نمي داني؟


حسن منزوی

این نظر توسط حسن همتی نفر در تاریخ 1392/01/02 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

سال نو مبارک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
انتشار اشعار شاعران و نویسندگان جوان و معاصر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت شعر پارسیسا بهتر است چه موضوعاتی مطرح شود
    پیوندهای روزانه
    تعداد شاعران زن

    تعداد شاعران زن

    13

    تعداد شاعران مرد

    تعداد شاعران مرد

    29

    کارگاه شعر

    کارگاه غزل

    کارگاه سپید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 1,582
  • بازدید کلی : 26,534