loading...
وبسایت ادبی پارسیسا
آخرین ارسال های انجمن
جابر ترمک بازدید : 308 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (1)

دست از سرم بردار می خواهم بمیرم
بگذار تا در پرتو مــــــــــــــــاهم بمیرم
سربازها این قلعه را از مــــــــن گرفتند
من دوست میدارم که با شاهـم بمیرم
از من چه می خواهی خودم آماده ام تا
در پشت درد آور ترین آهــــــــم بمیرم
در دردها آواره ام تصمیـــــــــــــم دارم
در پیچ و خـــم های خود آگاهم بمیرم
پائیزی ام برگ نگاهــــــم ریخت امشب
تا ریخت کـــــــوه درد در راهـــــم بمیرم
پیغمبر کنعــــــــــــانی مصــــری نژادم
تقدیر من این است در چــــــاهم بمیرم 
وقتی دلت خوش نیست مجبوری بمیری
دست از سرم بردار می خواهــم بمیرم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابراهیم سبحانی در تاریخ 1392/02/03 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

درود برشما
آموختم از مخضرتان جناب ترمک
برو دست از سرم بردار ای غم
که این آهو زگرگت می کند رم
شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
انتشار اشعار شاعران و نویسندگان جوان و معاصر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت شعر پارسیسا بهتر است چه موضوعاتی مطرح شود
    پیوندهای روزانه
    تعداد شاعران زن

    تعداد شاعران زن

    13

    تعداد شاعران مرد

    تعداد شاعران مرد

    29

    کارگاه شعر

    کارگاه غزل

    کارگاه سپید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,560
  • بازدید کلی : 26,512