loading...
وبسایت ادبی پارسیسا
آخرین ارسال های انجمن
jabertormak بازدید : 449 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (2)

من از نسل گلهای پائیزی ام
که تو با نفسهات می ریزی ام
وجامانده از آذر چشمهات
که روزی دوباره بیا میزی ام

پر از رقص لبخند بودم ولی
شکستند سرشاخه های ترم
کسانی که از مهر دم می زدند
چگونه شکستند بال و پرم

تو آئینه دار غزل می شدی
شبی که در امتحان رد شدم
در آن گیرو دار عجیبی که بود
ندیدی چگونه زبانزد شدم

چه بی رحم می شد نگاه غزل
به یک خنده آئینه ها را شکست
زمستان برایم کمر بسته بود
گدازنده آئینه ها را شکست

چه خوش بو احساس یاس سپید
پر از آسمان غزل می شدیم
پر از هرچه دریا و تصمیم موج
درون غزل ساده حل می شدیم

مرا روی دست غزل می برند
و احساس من بر سر شانه ها
مرا سر بریدند در هر غزل
شبیه دل تنگ دیوانه ها

هوا بغض کرده پر از ابر آه
در این شعر دارد ترک می خورد
دلم نیز در زیر باران درد
شبیه تو دارد کلک می خورد

من از نسل باران بی موسمم
در این دشت احساس من مشرقی است
جهان بازتاب نگاهی است تلخ
ولی خال کنج دهن مشرقی است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جابر ترمک در تاریخ 1391/12/09 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

درود جناب اکبری عزیز
ممنونم از حسن توجه شما سپاس

این نظر توسط ابوالحسن اکبری در تاریخ 1391/12/05 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد عزیز شعرزیبایت را خواندم ولذت بردم .مرا روی دست غزل می برند واحساس من برسرشانه ها.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
انتشار اشعار شاعران و نویسندگان جوان و معاصر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در سایت شعر پارسیسا بهتر است چه موضوعاتی مطرح شود
    پیوندهای روزانه
    تعداد شاعران زن

    تعداد شاعران زن

    13

    تعداد شاعران مرد

    تعداد شاعران مرد

    29

    کارگاه شعر

    کارگاه غزل

    کارگاه سپید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 145
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,538
  • بازدید کلی : 26,490